Stiri

Cum afectezi decizia unui client

De-a lungul timpului am avut 2 cazuri in care nu am vrut sa oferim serviciile noastre unor clienti pe care i-am considerat cu potentiale probleme in viitor. Desigur nu am vrut sa ii refuzam direct ca nu e frumos sa le jignesti orgoliu, dar am folosit mici tehnici care au creeat suficiente temeri care se dovedesc hotaritoare in decizia finala. Pentru clientii mari daca le spui ca nu exista suport cum vor ei e suficient. Pentru clientii mai mici daca bati moneda pe feature-urile din aplicatie pe care ei nu le folosesc si ignori functionalitatile pe care ei le doresc, practic raman cu o impresie proasta. Nu ne-am folosit de costuri pentru ca e simplu sa ceri prea putin la un client mare si prea mult la un client mic, pentru ca noi avem costuri fixe si uniforme si ne-ar afecta imaginea pe termen lung. Am avut si cazuri cand am ratat prezentari din diferite motive pe care nu le stim, dar banuim ca e destul de greu sa faci vanzare in pantaloni scurti si tricou, cand concurenta are costume la 4-5 ace. Macar ne bucuram ca pe noi reclama ne costa pretul unui ac.

16.02.2013

29.03.2024 - Copyright 2007-2024 AI Software SRL, Termene si conditii