Stiri
Aberatii in norma noua pentru RCA
O sa listam aici o parte din anomaliile gasite in noua norma pentru RCA:
1. Ofertele sunt valabile 10 zile si exista obligatia pentru anuntarea asiguratiilor cu 30 de zile inainte si emiterea de oferta, asta inseamna ca in a 11-a zi se modifica tariful si binenteles iese cearta ca in piata pentru ca ambele parti au dreptate, solutie: oferta valabila 30 de zile.
2. Noile oferte trebuie sa prezinte clientului nu mai putin de 150 de numere (tarife, procente, comisioane), asta inseamna ca oferta va trebui sa fie formata din 2-3 pagini ca sa incapa tot, sau 1 pagina cu scris foarte mic. Solutie: elminarea tuturor numere care nu participa la ofertare (comisioane, procente, si poate a catorva asiguratori care oricum nu platesc daune, ai 100.000 petitii out etc)
3. Daca clientul nu vrea sa fie contactat, atunci ghinion, va fi contact prin email, sms, telefon sau posta indiferent de optiunea lui. Solutie: sa exista si varianta de necontactare care probabil exista pe undeva prin norma sau se intelege de la sine.
4. Norma ne propulseaza in anii 80' si introduce conceptul de original.. Ce? original.. si o hartie originala, pe baza carora se vor face copii. Solutie: taie. Solutie: rca electronic fara hartie, poate sa exista un link pe polita care sa prezinte datele de baza ale asigurarii gen: valabilitate si masina, oricine sa poate verifica o informatie publica de interes general, nu ai de unde sa stii cine te va lovi... etc.
Probabil sunt si altele, dar cu astea ne-am lovit pe moment.
1. Ofertele sunt valabile 10 zile si exista obligatia pentru anuntarea asiguratiilor cu 30 de zile inainte si emiterea de oferta, asta inseamna ca in a 11-a zi se modifica tariful si binenteles iese cearta ca in piata pentru ca ambele parti au dreptate, solutie: oferta valabila 30 de zile.
2. Noile oferte trebuie sa prezinte clientului nu mai putin de 150 de numere (tarife, procente, comisioane), asta inseamna ca oferta va trebui sa fie formata din 2-3 pagini ca sa incapa tot, sau 1 pagina cu scris foarte mic. Solutie: elminarea tuturor numere care nu participa la ofertare (comisioane, procente, si poate a catorva asiguratori care oricum nu platesc daune, ai 100.000 petitii out etc)
3. Daca clientul nu vrea sa fie contactat, atunci ghinion, va fi contact prin email, sms, telefon sau posta indiferent de optiunea lui. Solutie: sa exista si varianta de necontactare care probabil exista pe undeva prin norma sau se intelege de la sine.
4. Norma ne propulseaza in anii 80' si introduce conceptul de original.. Ce? original.. si o hartie originala, pe baza carora se vor face copii. Solutie: taie. Solutie: rca electronic fara hartie, poate sa exista un link pe polita care sa prezinte datele de baza ale asigurarii gen: valabilitate si masina, oricine sa poate verifica o informatie publica de interes general, nu ai de unde sa stii cine te va lovi... etc.
Probabil sunt si altele, dar cu astea ne-am lovit pe moment.